JallaJalla... Och hej på er alla.

Nu är man tillbaka hemma i skogen efter en såkallad "Weekend" i Klimpfjäll med hockeylaget.
Kan summera hela resan med LITE SÖMN!
När vi kom fram i torsdagskväll så tog det inte lång tid innan stugan jag var stugvärd i var full av pokerfiskar som försökte hitta någon form av lycka... Som en del personer verkligen inte gjorde. Jag själv avstod från spelande den kvällen pga att jag inte var säker på hur mycket pengar som skulle gå åt till att hyra de skidor jag var tvungen att ha på fötterna resten av helgen.
Tur var nog de eftersom att det kostade mer än vad jag hade läst på deras hemsida... kvar hade jag 20kr som försvann snabbt efter att Micke ny som vanligt fisksynar med 5, 10 ruter och träffar sin färg på turn... FITTFISK....

annars var backen helt okej, förutom att liften gjorde hela helgen till en stor jävla väntan... 8min upp med en ankarlift är inte kul... speciellt inte när det snöar och blåser mer än väntat...
Men med ett par QS graller på pannan klarar man allt! =D

Helt klart värd helg måste jag säga!


Skall tillägga att jag har hört låtarna från Looptroops nya platta Good things nu...
En ren besvikelse... så popigt det kan bli neligt mig... SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0