Sådärja!

Fixade VG+ på engelska speaking! kände mig dock lite less när jag inte kunde ha fått ett MVG som var målet från förra årets VG+....
Men jag skall inte klaga, det är ju till och med bra väder ute!
Förjävla bra väder! västa vecka tror jag nästan att shortsen åker fram på allvar och min håriga ben får se solljuset igen!

Dock var det en sämre nyhet som har gjort mig lite smått förbannad, min lön har inte kommit......
Antingen äre jag som har gett ut fel kontonummer eller så är det kontorisen som är dysse+pitebo...(ingen bra combo). Men köp av biljett till Peace and love skall nog ändå genomföras i morron innen eller efter den såkallade "In-flamesträffen" skall äga rum. som jag förövrigt kommer bli en lustig tillställning med något nytt ansikte och en hel del gammla fina, söt och gulliga!
Resten av helgen är ej planerad, förutom filmkväll imorronkväll.

Peace


In Flames-Come Clarity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0