Suffer u biatch!

Idag var det dags för utvecklingssamtal... Fick inte veta något nytt utan allt som kom var jag redan medveten om och jag måste ta tag i skiten. Förra matte provet gick åt satan och nåra rester i företagsekonomi gör inte allt till en lätt pannkaka än.
NÄ, dags att rycka upp sig innan feta lovet som kommer någon gån gi juni, så man ligger på helt fel sida av linjen... Annars ligger väl livet ganska fint. Min förkylning som jag har haft sedan i lördags börjar försvinna och Klimpfjäll kommer bara närmare (lite hopp).

Sedan har jag nog inte så mkt mer att säga en dag som denna...Förutom att vädert uppför sig som ett barn utan armar och mamma... Varför ska det snöa ca 1dm just när man börjar se en förhoppningsvis ganska tidig sommar... NEPP och HELL NO!

Slog igång Right now med KoRn. Jävla flashback från spelningen i scandinavium. helt galet. Är nog ett av banden man är TVUNGEN att se minst en gång till innan man dör.

T-T-T-That all folk's.

KoRn-Here to stay

Peace

Kommentarer
Postat av: Per

"Förutom att vädert uppför sig som ett barn utan armar och mamma"

fetWORD.

2008-04-09 @ 00:29:31
URL: http://perper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0