From the start!

Plötsligt infinner jag mig i bloggträsket... Nästan så att jag skulle kunna slå mig själv, men detta kanske är början på något lärolikt... eller inte!

Så, vart ligger livet?
Till och börja med så dog hoppet igår till fortsatt spel för pojkarna från Centralorten, Övik, efter stryk med... fan vet jag, mycket i alla fall mot Timrå, som just för tillfället ser ut att vara en JÄÄÄVLIGT het finalkandidat.
Bara för Lückners pojkar att springa ut i skogen och komma tillbaka nästa säsong med nya friska ben!

Openbiljetten är nu hämtad och jag ser fram emot att få se en HEL Mandokonsert ist för fem låtar och sedan hål i golvet... pissopera!

Sista matchen ikväll med Sävar för säsongen och kanske för evigt... Vet inte hur nästa säsong ser ut för varken min del eller för lagets del. men vi ser vad som händer efter THE SUMMMA!

Sist men inte minst så har ett band kommit tillbaka i min dator och in i min iPod efter ca 6 års tystnad.
Limp Bizkit är tillbaka, och här för att stanna! 

Peace out! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0