20 DAGAR!

Japp, 20 fucking dagar kvar sedan står man på Nürnburgring och skriker "JUST ANONTER BOOOMBTRACK, UUUH!"
Helt galet, men en jävla massa stress kommer det att bli, tyvärr. Har dragit på mig en del rester som MÅSTE bli klar innan skolan slutar så jag slipper komplikationer senare med betyg och liknande.
Sedan är Sävar hockey teams B-jun (90-91) no more. Laget kommer inte fortsätta nästa år pga tränarbrist och vad jag kommer göra ist vet jag inte än...

Men det skall nog lösa sig som killen från skåne sjunger om!


Peace


Rage against the machine-Killing in the name

Kommentarer
Postat av: Ia

du kan flytta till jkpg och ha kuwl ist :D ta med anton med. hihi

2008-05-17 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0