Börjar finna hopp!

Helt klart har hoppet börja infinna sig i min närvaro. Efter bara 15 matteplugg så har jag kommit under fund med hur man löser en andragdradsekvation(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Bara de bringade lycka till mig.
Sedan har lönen kommit tidigare än vad jag trodde! De problem som hade uppstått var att kontonumert var fel och skulle fixas och pengarna skulle komma i början av nästa vecka...

Men ack så var det fel och mina pengar ligger reda nnu på kontot och lyyyyser upp min väg.
Sedan att kunna gå ute i shorts den adnra maj gör inte heller att man blir mindre hoppfull och sedan att det snart är mindre än en månad kvar till rock am ring gör mig inte direkt less!

Men däremot har jag en dle jag måste ta tag i: Lämna in historian, fixa kost&hälsan och sedan klara matte B nationella!

Sedan är allt bara frid och fröjd i skogen!

Nu taggar vi sommarlov!

Disturbed-Stricken

Kommentarer
Postat av: anna

kul för dej :)

2008-05-02 @ 16:50:28
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se
Postat av: äääv

och vem lärde dig att lösa ekvationerna? :]

2008-05-02 @ 21:01:29
Postat av: anton

let's tagg

2008-05-02 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0