"kul-tur"natta......

Som alltid lika torrt på de som vi i Umeå kallar Kulturnatta... Varför ska man måst4e ta sig till stan för att se på Thomas Di leva och sedan fara hem och det man har upplevt är fulla ungdomar och möjligen lite nice thrash i döbelspark... Men mer än så är det inte.
Annars  har jag dragit in lite pengar, välbehövligt just för tillfället när tysklandsresan kommer närmare och närmare.
Och för hoppningsvis så får jag även jobba nästa lördag. På tal om jobb så skall jag på antsällningsintervju nästa onsdag på makkedonkan. ni får hålla tummarna så jag får jobbet ( I NEEEEEEEEEEEEED IT!!!!)


Ha ett kul liv...



Peace

Metallica-Fight fire with fire


Kommentarer
Postat av: ävZZZZZZZZZZZz

du får lätt jobba som hora hos mig, älskling :) det blir KUNG!! (Y)

2008-05-25 @ 09:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0