Let it marinate!

Känner mer och mer pepp inför Rock am ring... Helt förstålligt måste jag säga, finns det liksom något som skulle kunna slå dom tre dagarna? Rent hypotetiskt så går det efter att ha spånat lite med anton. Att ha haft sex med Jessica Alba eller Rihanna skulle faktiskt slå de. Men som sagt så var det bara hypoteser och kommer aldrig hända ( :(  ).

Tältet är nu även inköpt till Nürnburgring och det var något mindre än väntat, men så lite som vi ändå kommer att sova så äre bara att acceptera och tagga!
Och för att få ihop lite pengar så ska jag slava åt vår gode vän på Expert till helgen, mycket trevlig karl som har varit med om det mesta och inte är blyg att betala för sig. :D
Det kom mycket bra i hand nu när jag ligger efter i betalningen både till min mor och far och även till Anton och lite annat folk. Det skall styras upp!

Nu blire att fixxa med psykologin och sedan något annat. hare göötttt!

Peace

LoopTroop Rockers-Marinate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0