Trubadurer

Idag verkar det bli en trubadur-dag utan dess like. Började med att man skull kolla upp om det var sant att Ice Cube skulle till Stockholm i sommar. Men vad finner man? Jo, Ulf Lundell till Umeå i slutet av oktober! "Gött!!!" som min pappa skrev när jag skickade sms:et med den glada nyheten måste jag nog hålla med om. Skulle vara sjukt kul att se honom, uppväxt med hans lite luddiga men ytterst speciella texter, som jag även idag lyssnar på.
Sedan hade jag aldrig tackat nej till att se Lars W i sommar heller för den delen. Att sjunga med på Hjärter dams sista sång, oslagbart skulle det vara.

På tal om ingenting så kommer mitt hår äntligen vara borta idag! Och jag är nog helt klart inte ensam som tycker att det fan var på tiden.

aja nu blir frulle!

Peace


Ulf Lundell-Jag vill ha ett lejon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0