Tjenis!

Säger lite kort och fint:
Kråksången, Organism 12, vår i luften och taggen på livet!

Taggas upp med lite mys med folket på torsdag med grillning och finsaker!
Sedan bär det av mot centralorten övik och firar min gammle farbror som fyller 50!
sedan FÖRHOPPNINGSVIS så sovs det i stugan för första gången i år nu till helgen!
Och det betyder LITE sömn, bulles, GH och ofrivilliga forsen!

min far har tydligen börjat läsa min blogg... citerar "Det är så jälva mycke "TAGGA" i din blogg..."
Ja.. alla kan inte vara nöjda!

VI TAGGAR

Peace

Organism 12-Den vita kaninen

Kommentarer
Postat av: saris

där hade jag redan hunnit duscha dessutom.. haha, TAGGA!

2009-04-29 @ 09:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0