V-ås stoltheter!

Dom är faktiskt de, Looptroop.
Det slog mig i början av veckan att dom är mästare på att lägga in JUST DEN meningen som lägger så mycket pricken på I:et.

Där dom gosar till hela tillvaron med bara en SJUKT bra mening.. allt som behövs!

Oh, I ain't heard it yet. Is it hot? Yeah, bumpin'
Looking for love

I mean I love to travel, hate to fly, I want to go, but hate goodbyes
Fly away

Keep your head up, you'll reach higher heights
The struggle continues

Let me see you smile and enjoy yourself
Rainbow faces

Nu när jag sitter och kollar igen och lyssnar på allt detta så känner jag bara.. nä blir fan speachless...
Fanimig bland det bästa som har kommit ur ett land som sverige...
Undra liksom hur många gånger man har varit hängig och less, för att sedan slå igång Ranbow faces och bara känna att livet är fan något roligt, möjligtheter finns där ute, give the world a smile!

Dedikerar fan hela inlägget till Mårten, Mattias, Magnus och även Tommy.
Cos.m.i.c kommer nog alltid vara Nr.1! håller fortfarande tummar på att han entrar studion igen!


Mycke kärlek till er som läser bloggen! Mycke kärlek till folket som lyssnar på Looptroop!

btw 58 dagar kvar! snart jävla smäller det så att Tyskland hamnar i gungning!


Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

57 dagar



the struggle continues....

2009-04-08 @ 17:56:18
Postat av: erschbodda

jävligt rätt alltså! mhmmmmmao så bra

2009-04-08 @ 20:53:25
Postat av: Angie

ahw gulle, du har seriöst mer känslor än mig i bloggen. rakt från hjärtat Tim, rakt från hjärtat, jag vet det!

2009-04-11 @ 23:34:55
URL: http://angye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0