Yes!

Taggade helgen med allt vad den hade att erbjuda. jobb, slit och lite sömn.. om man blandar ihop allt sånt och lägger till lite förkylning så ska ni se att man inte hoppar upp och ned av glädje...

Annars så har jag snickrat lite på lektionen som jag ska hålla på onsdag, illegal fildelning är de beste!
Efter de äre bara tagga påsklov och allt vad de innebär.. ÄNNU mindre sömn, dock sjukt lite jobb (!!!). dock både och med att ha lite eller mycke jobb... man missar ju en hel del tusenlappar... men man vill ha sin lediga tid också =D
MIn peace and love biljett har kommit nu också... nu måste man bara kirra färdmedel tll sthlm och borlänge... buss blire nog till sthlm iaf och sedan handlar det bara om jag orkar plugga massa tepri så jag kan ta mitt körkort och i och med de kör bil ner till dalarna.. då blir fan sikke glad pojke från vindeln =D


annars rullar livet fint.. antar jag =D

vi ses i venten eller i stekoset på donken! =D

peace

Paramore-Misery business

Kommentarer
Postat av: sikke

Heheh, GO TIM!

2009-05-03 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0