Sådär!

Nu har man väl hämtat sig efter att ha gått runt och haft ångest över hur man ska göra med framtiden.
Men jag har dock inte hittat något svar än!
En del av mig stannar gärna kvar i Umeå och chillar här ett tag till.
Den andra delen säger FLYTTTTTAAA!!!!!
Så jag är rätt kluven, och sedan känns en flytt så jälva långt bort... Liksom, vem fan har pengar i dagsen samhälle?
Ja det är ju inte han den där white thrash snubben från norra delarna av norrland som gillar att åka på festivaler och ha kul!
Nejnej, han är den fattige snubben, iaf när det gäller pengar.
Men fattig när det gäller upplevelser är han inte, tyvärr kan amn inte betala sin hyra med hjälp av sina upplevelser :(
Om det vore så så hade jag haft så mycke att ta från så jag hade haft ett slott!

På tal om ingenting så tror jag att jag ska börja ta min blogg mer på allvar. Kanske börja posta lit mer inlägg än vad jag nu (INTE) gör.

Btw så vill min far att jag ska bli politiker!
Så egentligen så har jag ju min framtid fixad! =D


Men jag tror inte att det blir den vägen :]

Men vi hörs och ses... det verkar bli en lite halvregnig sommar, eller det är de nu, så vi ses i regnet! =D

Peace

Timbuktu-Fantasi

Kommentarer
Postat av: DLL075

Är du sniken eller???????? Inte kan du väl missunna din gamla farsa möjligheten att försörja honom på en politikerlön i EU-parlamentet. Skulle tro att det räcker med resebidragen för att han ska få en fet Benz inom ett år He-he.

2009-06-17 @ 00:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0