Tack!

De ända ord jag behöver säga är TACK!
Tack till ID06AD, som har följt mig i 3 fantastiska år!
Tack för gårdagen och kvällen, som i och försig slutade lite snopet men glad är jag för de!
Tack till folket på festivalbussen, I will see you guys very SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!
Tack Rock am ring, som drar dit precis de band som man vill se... har typ gråtit åt outside i 3 dagar nu...sadface...
Tack till min farmor, som dök upp på min student! en mängd med kramar till dig!
Tack McDonalds, som håller mig med arbete!


Nu känner jag mig sådär smyglämnad någonstans... de hopp jag hade igår om att typ göra vad jag än vill.. byttes ut rätt snabbt idag/morse med.. "vad i helvetet ska jag göra med mitt liv?"

Men som vi alla vet så löser sig allt. för eller senare så kommer allt bli bra igen!

Vi ses i solen! Ha en KANONSOMMAR ni som inte följer min blogg!

Take care

peace

Kommentarer
Postat av: DLL075

Vad du ska göra med ditt liv??? Enkelt. Flickvän och en klase ungar. Då behöver du inte fundera på vad du ska göra med ditt liv. Det sköter dom åt dig. När dom vuxit upp kan du börja på att fundera på vad du ska göra med DITT liv. Men då dyker det väl upp en hög med barnbarn istället... ;-D

2009-06-12 @ 17:47:21
Postat av: DLL075

Vad du ska göra med ditt liv??? Enkelt. Flickvän och en klase ungar. Då behöver du inte fundera på vad du ska göra med ditt liv. Det sköter dom åt dig. När dom vuxit upp kan du börja på att fundera på vad du ska göra med DITT liv. Men då dyker det väl upp en hög med barnbarn istället... ;-D

2009-06-12 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0