jorrå!

Om rätt precis 2 veckor rätt precis vid den här tiden så sitter jag på bussen påväg mot Faderslandet och Nürbrugring..
Känns helt jävla stört nu att man ska vara där, I ÅR IGEN...
Förra året som var så JÄVLA stört. frågan är om detta kommer toppa den?
Rage against the machie+In flames+Metallica+The black dahlia murder=EPIC
Men vad blir då
Korn+Slipknot+Limp Bizkit+Staind+Killswitch engage?

Tror detta kommer bli bra mycke bodigare än... har en vision om att ha en utslagen tand. BARA för att se hur min mor skulle reagera xD(Inget jag kommer att eftersträva annars!!!!)

satan... studenten snart också.... shit... får se hur det blir med betygen nu...
Får nog ta tag i de (om det inte löser sig nu på en gång) så snart som möjligt!


Men nu ska jag lyssna på See you next tuesday och spela cs...

I need an option, a reason and some hope




Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0