blääääää

Trött och less! som ett litet sött brev på posten... helvete!
Antingen så går jag och sparkar lite på thomas, smäller igång lite wc3 eller bara går och lägger mig och tycker sådär patetiskt synd om mig själv...
Annars så har jag och thomas suttit och skrikit ikapp för att inom någon framtid bli helt magiska, och skrika som Oli!
All makt åt Oli... han är fan hård... fan... bara 2 veckor kvar... sedan kommer FangirlTim fram.. helt underbart! =)

gl hf and so on...

saknar Petter och Iris :(
Maria also för den delen!
Come back soon OKEY?


låtenraden som aldrig blir dålig

"Are we getting closer or are we just getting more lost?"

Kommentarer
Postat av: IRIS

GE HIT DIN ADRESS SÅ VI KAN SKICKA DIG ETT FINT PAKET!!

2009-10-01 @ 17:20:51
URL: http://radiotokyo.blogg.se/
Postat av: IRIS

Varför syns inte mina kommentarer? ;___;

2009-10-01 @ 17:21:43
URL: http://radiotokyo.blogg.se/
Postat av: DLL075

I know you're looking for a ruby in a mountain of rocks

But there aint no Coupe Deville

Hiding at the bottom of a Cracker Jack box



Oooootrolig poesi av Jim Steinman

2009-10-02 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0