ChaCha!

Tror jag ska ännu en gång försöka vara lite seriösare med min blogg...
Nu har jag äntligen hittat något värt att skriva om iaf, MUSIKEN!

De finns så sjukt mycket bra musik där ute som asnek hälften av alla lyssnar på!
Man måste ju sprida det goda till andra liksom!
Så idag så bidrar jag med Four year strong!
Ett band från Worcester, Massachusetts i USA. Dom spelar en sjukt trallvänlig men även stundvis tung poppunk/powerpop.
Jag har själv lyssnat på dem sedan i början av sommaren när en vän visade upp dem för mig!
Rekomenderar starkt!

http://www.youtube.com/watch?v=Apvy0QyHHk0
Där har vi ett smakprov!

Skall punkta fram lite framtida planer:
-BMTH 16 oktober
-Rise against 30 oktober
-Eastpak antidote tour (Four year strong, Alexisonfire)

annars så försöker jag fortfarande spara pengar så jag kan flytta!

ses senare!

Peace

Kommentarer
Postat av: JÄVLIGT ANONYM

EMOTIM

2009-09-21 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0