mjo

still fucked up in the head... oyes...

Men vi får väl se det på den ljusa sidan att jag faktiskt drar till thomas i morron och lär väl spendera 2 softa dagar med en HEL del datorspelande... fan vad asum!
fan vad nörd jag är!
fan vad jag måste ÄN EN GÅNG ta tag i mitt liv känner jag!
fan vad jag måste fixa pengar (like always...)!
fan vad hemskt det är att konstant inte ha en jävla aning vart man står hos någon (i pricip, finns en del undnantag som jag inte släpper i första taget)
fan vad jag längtar till att Petter och Iris kommer tillbaka till sverige (även fast dom åker i morron så har dom varit borta från mig FÖR LÄNGE NUU!)!
fan vad jag nu måste packa ihop min datorjävel så den är klar och packad till i morron...
fan vad jag ska göra ett åthelvete bra jobb i morron på donken
fan vad jag ska sitta på bussen och lyssna på BARA bra musik hela jävla vägen upp till luleå!
fan vad jag älskar The used-on my own
fan vad jag längtar till att så mosha och skrika i sthlm till Olis fina stämma
fan vad jag måste sluta vara naiv
fan vad folk måsta ha slutat läsa all jävla meningslös dynga som jag nu skriver
fan vad jag inte bryr mig xD
fan vad jag ska sparka igång TVn och sedan sova jättelite och TAGGA väckning av min mor........


vi ses nån gång... i think... =/


Kommentarer
Postat av: Sara

Din favvoserie gör film!! antar att du är den första som kommer att se filmen;)

2009-09-29 @ 10:18:48
URL: http://zaralundqvist.blogg.se/
Postat av: DLL075

1. Nörd? Yesss

2. Money, money, money (Ford Fairline)

3. Omanligt att bli väckt av morsan.

4. LOL

2009-09-29 @ 13:05:21
Postat av: Sara

DU ÄR SÅ CUTE NÄR DU SAKNAR OSS!!!! <3

2009-10-01 @ 17:19:52
URL: http://badnoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0