once again...

ah.. nyår blev ju mer eller mindre 100% fail pga tusen orsaker som ledde till lesshet, sömnlöshet och ännu mer förvirring och frustration och ännu en gång LESSHET....


Och det är inget som har lagt sig i mitt huvud än...
Allt bara snurrar och det blir bara jobbigare att hålla masken uppe...

Jag har ännu en gång lyckats det jag är bäst i världen på...
Tro på en sak så mycket så att jag nästan fantiserar om det framför mig... enda tills jag får fakta och luftslottet som jag så fint byggde upp i mitt huvud bara föll ihop i en hög med sand...

Håkan, Dallas, José, Lars... ah... dom har väl hållit mig sällskap hela dagen nu... och lär få göra de ett tag framöver också...



If I was a simple man,
Would we still walk hand in hand?




Kommentarer
Postat av: Ronja

aahfan de är de jag är bäst på också, drömma om nåt så mycket att man verkligen är helt säker på att de kommer hända.. alltid lika heartbreaking när man inser att de inte kommer göra de..

2010-01-02 @ 15:53:26
URL: http://ronyafer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0