go!

Om 2h äre dags för första matteprovet på typ.. ah över ett år iaf... känns sådär lagomt trevligt! men ska fan kirra detta nu! känns faktiskt rätt bra =)


LIte på "att göra listan/värda saker"listan
  • Tagga lördag så inåtsatan!
  • Ge mig löning så jag köpa min Peace and lovebiljett så jag slipper ha ångest över att jag inte ska hinna få tag på en!
  • Ge mig valborg så man kan få se The eyes of a traitor for once!
  • Kan jag snälla få hem mitt ex av Enemy of the world TACK!
  • Jag måste tvätta...
  • Jag måste även städa...
  • Och en massa annan skit... typ som att skriva klart lite texter!

Förövrigt så tycker jag att ni ska kolla upp http://www.myspace.com/outofmercyswe
Fina saker måste jag säga! sidan uppdateras i veckan med mixad låt och lite nya bilder.. STAY TUNED!
Peace



So taste the skin and let your heartbeat slow

Feel you bleeding away...

LIFELESS!




Kommentarer
Postat av: Love

WILL fucking stay tuned!

Säg till btw om ni vill låna en gitarrist någon gång ; >

2010-03-15 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0