juPPPPP

1.måste städa mitt rum
2.måste betala in räkningar... (måste lära mig HUR I SATAN man gör först)
3.jag måste ta en lång jeffla dusch
4.måste hänga upp min tvätt
5.måste hitta igen min mössa (!!!!!!!!!!!!!)
6.den kanske jag iofs hittar igen när jag har städat (HIHIHIHI)
7.har lite ångest över att jag missar Raised fist på fredag (Alexander Hagman är trots allt rätt farlig!)
8.jag måste köpa en ram till min fina Four year strong poster
9.inföskaffa Peace and lovebiljett i morron (torsdag)
10.Tagga peace and love så inåthelvete
11.tagga fredag så in åthelvete =)
Thats all for now folks...
Four year strong dunkas och jag ska på jobbet snart... jag ser kanske lite hopp! dock ligger min ipod kvar i h-sund hos phille... TASKIGT!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0