alltså...

Ibland blir man sådär lite halvarg på sig själv utan att egentligen ha en bra anledning, utan bara det att man "inte riktigt räcker till".
Men det är kanske just bara de att man är mänsklig och helt enkelt inte räcker till, till allt man vill göra och förverkliga... för sig själv och för andra... speciellt för andra...
Menmen... Man får ta varje dag som den kommer och får försöka göra det bästa av situationen...
(Jag gillar att skriva saker som nästan betyder något... fast det ändå kanske inte alls gör det... men jag hoppas att ni som läser förstår ändå)
Denna gång ville jag helt enkelt bara ventilera mig för hur andra mår atm.
men nu är jag lite för slut i huvudet för att flumma på ännu mer...
låt oss sova på detta och jobba i morron!
Slåss med barn är det bästa som finns! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0