/cutmywristandblackmyeyes

Sitter i min ensamhet och dricker fett avslagen cola.
Mina hörlurar är på vifft.
Så de enda som håller mig sällskap för tillfället är tystnaden.
Och tyvärr är det väl så, att vid dessa tillfällen så vill man helst bara försvinna för ett tag.
Att bara slippa älta dessa misstag man har gjort.
Att kunna återgå till något som får en att tänka på annat.
Men jag är väl en sådan människa som bara gör så...
Stirrar blint i de som har varit, och vägrar gå vidare?!
Nä... så äre fan inte...
How we survive, is what makes us who we are.

Kommentarer
Postat av: dedi

AHA! jag hittade din blogg tillslut!!!!!!

2011-03-15 @ 15:58:44
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0